אהלן חברים, רשימה זו פורסמה בקהילת הומיז ישראלים בניו יורק.

הורידו והצטרפו לקהילה

טיול קראוון בקולורדו - 1,100 מייל ב-11 יום

פריטים
Votes
קולורדו (אולי יחד עם מונטנה) היא המקום היפה ביותר שטיילנו בו בארה״ב. מדינה עוצרת נשימה בכל רגע. רק לנהוג בה זה תענוג. אגם או נקודת נוף בכל פינה. State Parks מדהימים לישון בהם (מלאים בסופש). ממליץ מאוד לנסוע ביוני כשעדיין לא מפוצץ מטיילים והפסגות עדיין מושלגות. גם ספטמבר נהדר. הנה המסלול שעשינו. יש בו ארבעה National Parks, שזה ריכוז נדיר של דברים שחובה לראות. נא לא להצביע כדי לשמור על הסדר!! מוזמנים לשאול שאלות בשמחה רבה.
EH
YR
Einat Burg cohen
Anat Levy
Moti Mizrahi
37 Saved
Boulder

על ידי Ran Harnevo
נחיתה, יום ראשון: היום הראשון אחרי שנוחתים בדנבר הוא יום של התארגנות. צריך לקחת את הקראוון, לעשות קניות, ולנסוע אל מקום שאפשר להעביר בו לילה יפה ונעים. Boulder היא עיר היפסטרית מקסימה שעה צפונית לדנבר. יש בה בתי קפה נהדרים ומסעדות מעולות ושווה מאוד להעביר בה שעה או שעתיים ולישון באיזור. אופציה נוספת היא לנסוע עד ל-Rocky Mountins ולישון בפארק בסביבה.
3 תגובות
Rocky Mountain National Park

על ידי Ran Harnevo
יום 2: אחד מה-National Parks הכי יפים בארצות הברית. שוב, להגיע לכאן במאי או יוני מבטיח לכם פסגות מושלגות ונסיעה בנוף מרהיב. אפשר לעשות את הפארק ביום אחד (יש מסלול סיבובי עם הרבה עצירות בדרך) או לבלות כאן יומיים. יש המון מסלולי הליכה באיזור (ואפשר לראות דובים), אגמים נסתרים ועוד. אנחנו העברנו כאן יום ומצאנו פארק קראוון יפהפה על Grand Lake, חצי שעה נסיעה ביציאה מהפארק. לשיקולכם
Twin Lakes

על ידי Ran Harnevo
יום 3: נהיגה של יום שלם עד לאיזור ה-Twin Lakes. זאת נסיעה יפהפיה בנופים מדהימים, עם המון אגמים לעצור בהם בדרך ונוף פרוע לחלוטיו ומאוד לא מיושב. נסענו עם ילדים והיה נהדר. מתמקמים בסוף היום ליד האגמים (אנחנו מצאנו של state oark מדהים).
Aspen

על ידי Ran Harnevo
יום 4: Aspen היא אחת מעיירות הסקי הידועות בעולם, ויעד למאיון העליון של עשירי ארה״ב. הדרך אליה מדנבר היא באוטוסטרדה מהירה אבל לעלות אל העיירה הזאת מהצד הפחות המוכר היא אחת הנהיגות היפות שנהגתי בחיי. הדרך כולה היא פארק אחד מרהיב, טיפוס במעלה ההר עם המון עצירות בדרך וגם מסלולי הליכה. אנחנו לקחנו את הזמן ואחר כך עצרנו באספן לכמה שעות של קצת ציוויליזציה. יש לא מעט RV parks חצי שעה נהיגה צפונית לעיר לסגור את היום.
Montrose

על ידי Ran Harnevo
יום 5: היום הזה הוא יום של נהיגה לקראת אחד הפארקים היפים בעולם. הנהיגה היא רובה על כביש 133, כשמהרים ופסגות הנוף הולך והופך מדברי מאוד. רוב הנהיגה היא לאורך נהר יפהפה, ואפשר לעצור בכל מקום באזור Montrose לעשות את הלילה. ערים שמזכירות מערב פרוע, ואגמים מפוזרים לאורך הדרך. לא חסר איפה לעצור ללילה של קסם.
0 תגובות
יום 6: קשה להסביר כמה יפה ה-Black Canyon of the Gunnison, עוצר נשימה ממש. זה National Park, והוא למעשה מזכיר מאוד את הגרנד קניון בהבדל מהותי אחד: המרחק בין הגדות שלו קצר בטירוף. זה בעצם קניון בעומק של מאות מטרים, אבל צר מאוד. אנחנו בילינו כאן חצי יום יוצא דופן, ואחר כך המשכנו דרומה עוד שעה עד שהגענו ל-State Park על אגם לעשות בו את הלילה.
US-550

על ידי Ran Harnevo
יום 7: נסיעה איטית מאוד דרומה ל-Durango, דרך אחת הנהיגות הכי מפורסמות בארה״ב: Highway 550, דרך צרה מאוד ועוצרת נשימה, חצובה בתוך רכס עצום שמקיף אותה משני הצדדים. זאת דרך ארוכה, צרה מאוד, מפחידה לפעמים. הנופים בלתי נתפסים. בסופה המשכנו עד ל-Durango, עיירת היפסטרים מקסימה על הגבול עם ניו מקסיקו. אחלה עצירה לקצת אוכל טוב ושינה באחד הפארקים בסביבה.
0 תגובות
יום 8: נסיעה מדברית הלוך ושוב ל-Mesa Verde, פארק לאומי שמשמר בנייה אינדיאנית של קהילות אמריקאיות שחיו כאן לפני הגעת האדם הלבן. אזור מדברי מאוד, צחיח, הפארק הוא בעצם מסלול סיבובי ברכב ומסלולי הליכה קצרים ונהדרים.
יום 9: נסיעה ל-Pagosa Springs, עיירה מקסימה שכולה מעיינות חמים טבעיים. במרכז העיר יש מרכז שהו עשרות בריכות חמות טבעיות, אפשר לקנות יין ולנוח לחצי יום. בעיירה מסעדות מצויינות. יום פינוק
יום 9: אולי האטרקציה הכי שווה בכל הטיול הנפלא הזה: פארק הדיונות הכי סוריאליסטי שראיתי בחיים. הפארק עצמו מכיל דיונות טבעיות שמרגישות כאילו אתם במרכז מדבר סהרה. אבל מרחוק רואים את הרי הרוקיז, והשילוב הזה עוצר נשימה. מסביב לפארק תמצאו כמה RV Parks עם נוף אדיר לדיונות. אנחנו כל כך נהנינו שחזרנו גם למחרת.
Denver

על ידי Ran Harnevo
יום 10: נסיעה ארוכה ומתישה חזרה לדנבר :-) אנחנו לא נסענו דרך Colorado Springs, אבל יש כאלה שמעדיפים לעצור גם בה. נסיעה צפון מערבה היא יפהפייה. שום אתר מיוחד אבל נוף מדהים לאורך כל הדרך. אנחנו הגענו לדנבר עוד באור יום. יש RV Park באגם נפלא קצת מחוץ לעיר. שווה להזמין מקום מראש
New York

על ידי Ran Harnevo
יום 11: מחזירים את הקראוון ומתקפלים הביתה